Tord Gustavsen og Solveig Slettahjell

Solveig Slettahjell er en av landets fremste jazzsangere. Tord Gustavsen på piano har samme ubestridelige posisjon. Sammen skaper de musikk som skaper uforglemmelige øyeblikk.

Etter at platen Arven ble gitt ut i 2015, besøkte de Fjell kirke. Det snakkes fortsatt om den konserten som en av de fineste i Kulturkirkens konserthistorie. Nå har de sagt ja til å komme tilbake med et program i forbindelse med at kirken markerer 40-årsjubileum. Vi gleder oss stort over at de kommer.

Etter senere samarbeid med begge i regi av Drammen Sacred Music Festival, føler vi at begge artistene står oss nær. Vi håper og tror kirken blir full denne oktoberkvelden.

Billettene koster kr. 350,- / 200,- og kan kjøpes på nettet. Ledige billetter selges i døra.

Hvis du vil ha tilsendt Kulturkirken Fjell sitt nyhetsbrev på epost, vær vennlig å registrer deg på denne lenken!

Afstandsverklaring