page view image

Ola Bremnes med band

Alle kjenner Ola Bremnes fra sangen "Har du fyr" og andre fra hans produksjon. Nå kan vi glede oss til han kommer i jubileumsuka for Kulturkirken Fjell i slutten av august.

event image

Bildet er fra konserten i 2017 da han sist var her. Nå blir han og en fabelaktig gjeng musikere de som skal bidra til feiringen i selve jubileumsmåneden. Kirken ble innviet 25. august i 1984 og 40 år etter markerer vi dette med en stor gudstjeneste søndag 25. august før Bremnes med musikere kommer torsdag samme uke.

Denne gangen har han med seg Kristin Skaare (tangenter), Gjermund Silseth (bass), Tore Bruvoll (gitar) og Ole Jørn Myklebust på trompet.

Det var fullt hus i 2017 og vi forventer ikke mindre interesse denne gangen. Billettene koster kr. 350,- / 200,- og kan kjøpes på nettet. Ledige billetter selges i døra.

Hvis du vil ha tilsendt Kulturkirken Fjell sitt nyhetsbrev på epost, vær vennlig å registrer deg på denne lenken!

Afstandsverklaring

Kjøpte billetter refunderes ikke.