Edvard og Ine Hoem: Alt vi har kjært

Ine Hoem i samarbeid med sin far Edvard Hoem slapp albumet Alt vi har kjært i 2021. Nå gjester de Kulturkirken Fjell og Drammen Sacred Music Festival

Ine Hoem sier om musikken:

«Denne plata har jeg tenkt på i mange år, jeg har vokst opp med min fars salmer og tekster, og det å lage mine versjoner av disse salmene, og ikke minst skrive nye melodier til hans tekster, har vært en kreativ glede. De nye sangene kom til i løpet av noen uker høsten 2020, det ble et skikkelig overskuddsprosjekt hvor Pappa og jeg sendte melodi-idéer og tekster fram og tilbake til hverandre. På denne plata har jeg prøvd å samle alle mine musikalske bakgrunn under ett: visepopen, salmene og jazzen. Og albumet har fått sitt har helt egne særpreg, med god hjelp fra de fineste musikerne jeg vet om. »

I denne konserten har Ine og Edvard med seg Andreas Ulvo på tangenter.

Konserten produseres i samarbeid mellom Kulturkirken Fjell og Drammen Sacred Music Festival og er en del av Kulurkirken Fjells 40-årsjubileum.

Billettene koster kr. 350,- / 200,- og kan kjøpes på nettet. Ledige billetter selges i døra.

Hvis du vil ha tilsendt Kulturkirken Fjell sitt nyhetsbrev på epost, vær vennlig å registrer deg på denne lenken! All informasjon om Drammen Sacred finner du på festivalens hjemmeside.

Afstandsverklaring