Rett heim - konsert med Halldis Kirkeng og Linda Sønsteby

Halldis Kirkeng og Linda Sønsteby synger et allsidig repertoar med solid band i ryggen

Informasjon

Vi gleder oss til denne første konserten i jubileumsåret for Fjell kirkes 40-årsfest. Halldis og Linda var her med Trond Helgerud (tangenter), Espen Hauge (bass) og Anders Viken (trommer) i 2019 og møtte et stort og takknemlig publikum.

Nå er de her igjen i forbindelse med Fjell kirkes jubileum.

Konserten bygger de opp rundt tema "Hjemme" og skriver blant annet dette:

Det er mange slags måter å føle seg hjemme på. Det kan være seg rent geografisk. Landskapet, lyset, stjernehimmelen hvor Karlsvogna viser seg over et kjent fjell akkurat på julaften. Der fullmånen stikker opp bak de samme grantrærne og gir deg søvnløse netter. Der solnedgangen må oppsøkes. Lyden av øredøvende stillhet, eller lyden av måkeskrik og lukten av tang og tare. De kjente svingene på veien, som du kan kjøre i blinde. Blomstringen langs barndomsstien, som kan vise deg årstiden uten kalender. (Les mer her..)

Hvis du vil ha tilsendt Kulturkirken Fjell sitt nyhetsbrev på epost, vær vennlig å registrer deg på denne lenken!

Ansvarsfraskrivelse